Targi: STUDIUM KOMPETENCJI W BIZNESIE - kurs e-learningowy

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: http://www.szkolenia.eventis.pl//targi/studium-kompetencji-w-biznesie---kurs-e-learningowy-57694-id7

Informacje o targach

  • STUDIUM KOMPETENCJI W BIZNESIE - kurs e-learningowy


    ID targów: 57694
    Kategoria: Targi i Wystawy
    Branża/temat: Zarządzanie
  • Adres targów:

    Kurs e-learningowy
    nie dotyczy
    00-867 nie dotyczy
    woj. mazowieckie
  • Termin targów:

    Data: 23.06.-30.09.2014
    Godziny zajęć (czas trwania):
    Kurs e-learningowy
  • Organizator targów:

    EMPRIZ Group
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Targi i Wystawy

Opis targów

Informacje podstawowe o targach:

Egzamin:
Egzamin potwierdzający poziom opanowanego materiału odbędzie się również w formie internetowej! Nie muszą Państwo przyjeżdżać w umówionym terminie do konkretnego miejsca. Po raz kolejny oszczędzają Państwo czas
i pieniądze, a dodatkowo również nieprzyjemny stres emocjonalny. Egzamin będzie się składał z pytań zarówno zamkniętych jak i otwartych. Będziecie Państwo mogli do niego przystąpić o dowolnej godzinie, byle byście tylko zmieścili się w wyznaczonych ramach czasowych. Aby uzyskać zaświadczenie o ukończeniu kursu, należy zaliczyć egzamin na poziomie co najmniej 60%. A co jeśli nie uda się za pierwszym razem?? Nie musicie się Państwo martwić! Do egzaminu możecie Państwo podchodzić tyle razy, ile macie ochotę!

Targi skierowane są do:

Kurs skierowany jest do:
* członków zarządów firm, którzy chcą zwiększyć globalną efektywność i wydajność pracy w swoich organizacjach
* menedżerów, którzy chcą skutecznie zarządzać pracownikami
* specjalistów, zainteresowanych diagnozą własnych kompetencji
* wszystkich, zainteresowanych tematyką szeroko rozumianego biznesu

Kurs ten daje możliwość zdobycia wykształcenia każdej osobie — niezależnie od miejsca zamieszkania. To duże ułatwienie nie tylko dla firm, ale i dla osób indywidualnych, mieszkających poza dużymi ośrodkami szkoleniowymi, niepełnosprawnych, obciążonych obowiązkami rodzinnymi i zawodowymi oraz dla rodziców wychowujących w domu dzieci.

Program targów:

1. UMIEJĘTNOŚCI MENEDŻERSKIE
* Skuteczny menedżer
* Zarządzanie strategiczne w organizacji
* Budowanie autorytetu
* Zarządzanie zespołem
* Umiejętność podejmowania kluczowych decyzji
* Zarządzanie czasem
* Samodoskonalenie menedżera i rozwój kariery
* Rola menedżera w budowaniu wizerunku firmy

2. PUBLIC RELATIONS
* Czym jest PR?
* Zadania oraz działania w ramach PR
* Public relations a reklama
* Funkcje public relations
* Zarządzanie kryzysowe
* Narzędzia public relations
* Etyka w public relations

3. MARKETING
* Czym jest marketing?
* Rodzaje marketingu
* Prawda czy fałsz – czyli mity dotyczące marketingu
* Badania marketingowe
* Strategia marketingowa
* Plan marketingowy
* Najczęstsze błędy w marketingu

4. PRAWO PRACY
* Wprowadzenie prawa pracy
* Polityka kadrowa
* Dokumentacja pracownicza
* Nawiązywanie stosunku pracy
* Prawa i obowiązki pracownika i pracodawcy
* Rozwiązywanie stosunku pracy
* Urlopy pracownicze i zwolnienia od pracy
* Czas pracy

5. PRAWO GOSPODARCZE
* Wprowadzenie do kodeksu spółek prawa handlowego
* Charakterystyka spółek prawa handlowego
* Zasady reprezentacji spółek
* Organy spółek
* Elementy prawa cywilnego
* Zasady działalności przedsiębiorców

6. PODATKI I UBEZPIECZENIA
* Podstawy księgowości
* Opodatkowanie na zasadach ogólnych
* Ubezpieczenia społeczne
* Deklaracje rozliczeniowe

7. WYWIAD GOSPODARCZY
* Rzetelna informacja jako najcenniejszy zasób firmy
* Jaką rolę w zarządzaniu przedsiębiorstwem pełni wywiad gospodarczy?
* Biały wywiad gospodarczy jako jawne narzędzie pozyskiwania informacji o konkurencji
* Jak nieoficjalnie pozyskiwać informacje gospodarcze - czyli szary i czarny wywiad gospodarczy
* Analiza konkurencji na podstawie raportu wywiadu konkurencyjnego
* Źródła zagrożeń dla zasobów informacyjnych przedsiębiorstwa

8. KONTROLA PRZEDSIĘBIORCY
* Wprowadzenie do zagadnienia kontroli przedsiębiorstwa
* Postępowanie kontrolne
* Wybrane instytucje kontroli
* Jak przygotować pracownika?
* Co powinien wiedzieć każdy przedsiębiorca

Informacje o odwiedzających targi:

Kurs skierowany jest do:
* członków zarządów firm, którzy chcą zwiększyć globalną efektywność i wydajność pracy w swoich organizacjach
* menedżerów, którzy chcą skutecznie zarządzać pracownikami
* specjalistów, zainteresowanych diagnozą własnych kompetencji
* wszystkich, zainteresowanych tematyką szeroko rozumianego biznesu

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 890 zł - przy zgłoszeniu do 6 czerwca br.: 890,00 zł brutto
  • 990 zł - przy zgłoszeniu po 6 czerwca br.: 990,00 zł brutto

Cena zawiera:

Cena obejmuje: * udział w kursie e-learningowym oraz liczne konsultacje online z wykładowcami i ekspertami * kompleksowe materiały dydaktyczne w wersji elektronicznej (skrypty teoretyczne, akty prawne, wzory dokumentów, materiały uzupełniające, zestawy ćwiczeń i testów) * wykaz literatury uzupełniającej, dotyczącej przerabianego materiału * dostęp do platformy e-learningowej * opiekę dydaktyczną lektora * udział w egzaminach sprawdzających poziom nabytej wiedzy * certyfikat ukończenia szkolenia

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

RABATY!!!
Przy zgłoszeniu 2 osób z jednej firmy - rabat 10%
Przy zgłoszeniu 3-4 osób z jednej firmy - rabat 15%
Przy zgłoszeniu 5 osób z jednej firmy - 6 osoba gratis!

Szkolenie, kurs: STUDIUM KOMPETENCJI W BIZNESIE - kurs e-learningowy


Newsletter