Szkolenie: Szkolenie w zakresie doskonalenia zawodowego dla kierowników i pracowników recepcji

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: http://www.szkolenia.eventis.pl//szkolenie/szkolenie-w-zakresie-doskonalenia-zawodowego-dla-kierownikow-i-pracownikow-recepcji-1259

Informacje o szkoleniu

  • Szkolenie w zakresie doskonalenia zawodowego dla kierowników i pracowników recepcji


    ID szkolenia: 1259
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Turystyka i hotele
  • Adres szkolenia:

    Hotel Ambasador ***
    ul. Kosynierów Gdyńskich 8
    Łódź
    woj. łódzkie
  • Termin szkolenia:

    Data: 3-4.03.2008
    Godziny zajęć (czas trwania):
    Dzień I: 11:00 - 18:00
    Dzień II: 9:00 - 17:00
  • Organizator szkolenia:

    CeDeKa Centrum Doskonalenia Kadr
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Podczas szkolenia nabędą Państwo wiedzę i umiejętności w zakresie profesjonalnego zarządzania recepcją. Uczestnictwo w zajęciach teoretycznych i praktycznych pozwoli Państwu na doskonalenie umiejętności obsługi gościa, poznanie zasad właściwej organizacji pracy i technik pracy, wyrobienie poczucia etyki i estetyki zawodowej, zapoznanie się z uwarunkowaniami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawnych.

Szkolenie skierowane jest do:

pracowników i kierowników działów recepcji oraz rezerwacji, w obiektach hotelowych, a także menadżerów pragnących pogłębić swoją wiedzę nt. prawidłowej organizacji i efektywnego funkcjonowania działu recepcyjnego

Program szkolenia:

1. Prawidłowa organizacja pracy w recepcji

2. Prowadzenie dokumentacji

3. Rezerwacja - organizacja działu lub realizacja przez recepcję

4. Podstawowa rola i obowiązki recepcji

5. Profesjonalna obsługa klienta przez telefon

6. Psychologiczne aspekty obsługi gości hotelowych
zadawalających obie strony

7. Etyka w zawodzie

8. Podstawy prawne dotyczące pracy w recepcji w zakładzie hotelarskim

Informacje o prelegentach:

Michał Walczak - absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, przez 12 lat związany zawodowo z Hotelem Pod Orłem w Bydgoszczy, gdzie pracował m. in. na stanowisku kierownika recepcji i rezerwacji, obecnie jest członkiem zarządu Hotelu City w Bydgoszczy, wykładowca w Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy i w Policealnej Szkole KOLFER w Bydgoszczy, posiada uprawnienia pedagogiczne i duże doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, odbywał praktyki i staże w hotelach w Polsce i zagranicą, brał udział w szkoleniach realizowanych przez polskie i zagraniczne instytucje z zakresu m. in. organizacji, zarządzania, sprzedaży, ratownictwa medycznego, aktywnie uczestniczy w konferencjach naukowych, autor publikacji w wydawnictwach naukowych i artykułów prasowych.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 650 - zł

Cena zawiera:

uczestnictwo w zajęciach, nocleg, pełne wyżywnienie, skrypt obejmujący wiadomości przekazane w trakcie zajęć szkoleniowych, przerwy kawowe, certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia

Dostępne zniżki:

  • 6% (78 zł) od kwoty końcowej - za zgłoszenie 2 osób
  • 8% (156 zł) od kwoty końcowej - za zgłoszenie 3 osób
  • 12% (312 zł) od kwoty końcowej - za zgłoszenie 4 osób

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

szkolenie otwarte,
o przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń

Szkolenie, kurs: Szkolenie w zakresie doskonalenia zawodowego dla kierowników i pracowników recepcji