Szkolenie: Prospecting dla Handlowców czyli jak pozyskac nowych klientów

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: http://www.szkolenia.eventis.pl//szkolenie/prospecting-dla-handlowcow-czyli-jak-pozyskac-nowych-klientow-37779-id145

Informacje o szkoleniu

Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

To szkolenie przygotowaliśmy z myślą o handlowcach, którzy są odpowiedzialni w swoich firmach za poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów.

Handlowcy profesjonalnie zajmujący się tylko pozyskiwaniem nowych klientów są jednymi z najlepiej opłacanych ludzi w sprzedaży.

Skąd bierze się ich sukces?

Jak wygląda profesjonalny proces prospectingu?

Jakie "zasady walki" należy przyjąć poszukując i pozyskując nowych klientów?

Co decyduje o pozyskaniu klienta atrakcyjna cena czy zaawansowana socjotechnika?

O tym wszystkim opowiemy w trakcie szkolenia.


Cele szkolenia

Biorąc udział w szkoleniu zostaniesz przygotowany do skutecznego pozyskiwania nowych klientów.
Dzięki wiedzy i doświadczeniu trenera oraz aktywnej formie szkolenia:

* Poznasz rolę jaką odrywają nowi klienci w rozwoju sprzedaży i dowiesz się dlaczego tak wiele zależy od Twojego nastawienia.
* Poznasz regułę nazywaną "prawem liczb" i nauczysz się wykorzystywać ją w prospectingu.
* Nauczysz się zasad profesjonalnej rozmowy telefonicznej z potencjalnym klientem.
* Poznasz, krok po kroku, etapy oraz tajniki skutecznego pozyskiwania nowych klientów.

Szkolenie skierowane jest do:

-

Program szkolenia:

1. ROLA I ZNACZENIE NOWYCH KLIENTÓW W ROZWOJU SPRZEDAŻY

* Czym są nowi klienci dla firmy?
* Jak zachować równowagę pomiędzy nowymi, a obecnymi klientami?
* Dlaczego pozyskiwanie nowych klientów nie jest lubiane przez handlowców?
* Przyczyny utraty obecnych klientów

2. ROLA I ZNACZENIE NASTAWIENIA, NA DRODZE POZYSKIWANIA NOWYCH KLIENTÓW

* Podnoszenie poziomu identyfikacji z własną działalnością
* Ja mogę, Ja chcę, Ja potrafię, czyli przekonanie o własnej skuteczności
* Podejmowanie działań z wizją końca

3. PRAWO LICZB

* Czy każdy może stać się moim klientem?
* Jak ilość dobrze zaplanowanych prób wpływa na końcowy rezultat?

4. PILNUJĄC RÓWNOWAGI SIŁ

* Analiza atrybutów siły klienta
* Analiza atrybutów sprzedawcy
* Ocena ograniczeń, determinant i zależności kupujących
* Tworzenie wartości z oferowanych rozwiązań
* Dlaczego takie ważne są motywy klientów?

5. ANALIZA ŹRÓDEŁ NOWYCH KONTAKTÓW

* Rola i znaczenie obecnych klientów przy pozyskiwaniu nowych

6. KONTAKT TELEFONICZNY NA DRODZE POZYSKIWANIA NOWEGO KLIENTA

* Znaczenie standardów podczas rozmowy wychodzącej
* Głos - jego brzmienie i wyrażane emocje
* Budowanie wiarygodności
* Kierowanie uwagą
* Wpływanie na zaufanie

7. ETAPY POZYSKANIE NOWYCH KLIENTÓW

* Zdobywanie nowych kontaktów
* Wstępna klasyfikacja klienta
* Nawiązanie relacji - umówienie spotkania. Kontakt telefoniczny
* Spotkanie
* Analiza możliwości
* W poszukiwaniu potrzeb i motywów klienta
* Opracowanie rozwiązania
* Prezentowanie rozwiązania
* Zasady skutecznej prezentacji
* Negocjacje
* Taktyki i techniki stosowane przez kupców
* Pokonanie zastrzeżeń i obiekcji
* Przyczyny powstawania zastrzeżeń
* Argumentacja
* Zasady skutecznej argumentacji
* Zamknięcie
* Zielone światła gotowości klienta
* Techniki zamykania sprzedaży

Informacje o prelegentach:

Trener: PAWEŁ WOJCIECHOWSKI
Trener - Praktyk. Menedżer wyższego szczebla (Dyrektor Operacyjny, Dyrektor Handlowy), specjalista w zakresie negocjacji, zarządzania sprzedażą, technik sprzedaży
i obsługi klienta.

Koszt i warunki udziału

Cena zawiera:

Szkolenie jednodniowe (bez zakwaterowania) Uczestnictwo w szkoleniu Materiały szkoleniowe - Podręcznik Materiały piśmiennicze Obiad w trakcie szkolenia Przerwy kawowe Certyfikat ukończenia szkolenia.

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

-

Szkolenie, kurs: Prospecting dla Handlowców czyli jak pozyskac nowych klientów