Szkolenie: Planowanie Marketingowe. Budowa strategii sprzedaży - Sopot, 7-8.06.2018
Szkolenie: Planowanie Marketingowe. Budowa strategii sprzedaży

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: http://www.szkolenia.eventis.pl//szkolenie/planowanie-marketingowe-budowa-strategii-sprzedazy-70109-id830

Informacje o szkoleniu

Progress Project Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

POWOŁAJ SIĘ NA PORTAL I ODBIERZ RABAT PRZEZ TELEFON
Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12


Korzyści dla uczestników
• umiejętność tworzenia przewag konkurencyjnych firmy i produktów,
• zdobycie technik i umiejętności sprzedaży i komunikowania wyróżników zarówno podczas spotkań face to face z klientem, jak i poprzez media,
• poznanie strategii rozwoju oferty, produktów, rynków,
• poznanie technik promocyjnych stosowanych na rynkach międzynarodowych.

Szkolenie skierowane jest do:

-

Program szkolenia:

1. Polityka produktowa – optymalny portfel produktowy:
• czym jest produkt,
• decyzje do podjęcia w ramach strategii produktu,
• jak stworzyć optymalny portfel produktowy,
• kiedy wprowadzać nowe produkty,
• zarządzanie marką. Lovemarks a brandy generyczne.
Ćwiczenie praktyczne jak stworzyć nowy produkt lub go udoskonalić.

2. Cele rynkowo-sprzedażowe oraz strategie marketingowe w różnych fazach cyklu życia produktu.

3. Pozycjonowanie produktu na tle konkurencji oraz w portfolio firmy:
• kto jest naszą konkurencją - analiza rynku i mapowanie konkurencji,
• definiowanie przewag konkurencyjnych w oparciu o mapy percepcji,
• analiza i adaptacja trendów rynkowych,
• jakie przewagi konkurencyjne wybrać do komunikacji/promocji,
• jak konstruować skuteczny przekaz o produkcie.
Ćwiczenie praktyczne -wypracowanie przewag konkurencyjnych.

4. Jak świadomie kształtować postrzeganie jakości produktu:
• lubię ale niekoniecznie kupuję - psychologiczne aspekty zachowań klientów,
• rola designu produktów B2B w postrzeganiu jakości,
• różnicowanie cenowe, a wpływ na wizerunek produktu,
• trendsetting w komunikacji.

5. Różnicowanie produktu w oparciu o segmentację klientów i analizę konsumentów:
• czy segmentacja jest zawsze korzystna dla firmy,
• segmentacja, a wybór rynku docelowego,
• szacowanie pojemności segmentów,
• jaką strategię działania wybrać - kiedy i jak zdywersyfikować produkt w zależności od segmentów.
Ćwiczenie praktyczne jak stworzyć segmenty i jaką wybrać strategię działania

6. Polityka cenowo-rabatowa i jej wpływ na wizerunek produktu:
• przesłanki rynkowe, a wybór strategii cenowej,
• wybór strategii cenowej, a wrażliwość na cenę,
• cena minimalna - analiza progu rentowności. Metody kalkulacji ceny.
CASE STUDY – reakcja lidera rynkowego na obniżkę cen ze strony konkurenta.

7. Prezentacja produktu i firmy językiem korzyści.

8. Elevator pitch - czyli jak się sprzedać w 30 sekund.
Ćwiczenie – wystąpienie i argumentacja.

9. Wejście na nowe rynki międzynarodowe - strategie rozwoju:
• różnice i podobieństwa między rynkiem polskim a zagranicznym - kroki i działania do podjęcia, aby zapewnić sobie sukces na rynkach międzynarodowych.

Informacje o prelegentach:

-

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1490 - zł netto

Cena zawiera:

Cena dotyczy jednej osoby i zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, obiad, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

-

Szkolenie, kurs: Planowanie Marketingowe. Budowa strategii sprzedaży