Szkolenie: Jak prowadzić rozmowy oceniające i udzielać informacji zwrotnych?

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: http://www.szkolenia.eventis.pl//szkolenie/jak-prowadzic-rozmowy-oceniajace-i-udzielac-informacji-zwrotnych-41754-id14905

Informacje o szkoleniu

Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Cel szkolenia

► Wykształcenie u uczestników pozytywnego stosunku do prowadzenia rozmów oceniających poprzez uświadomienie im korzyści wynikających z tego typu działań
► Rozwijanie umiejętności interpersonalnych istotnych przy prowadzeniu rozmów oceniających pracę (zadawanie pytań, słuchanie, udzielanie informacji zwrotnych)
► Rozwijanie umiejętności z zakresu prowadzenia rozmów oceniających pracę
► Rozwijanie umiejętności związanych z udzieleniem informacji zwrotnych
► Przekazanie wiedzy na temat przygotowania i prowadzenia rozmowy oceniającej

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU:

► Wzrost umiejętności z zakresu prowadzenia rozmów oceniających
► Skuteczne udzielanie informacji zwrotnych
► Rozwój kompetencji podległych pracowników

Szkolenie skierowane jest do:

Adresaci szkolenia

► dyrektorzy
► menedżerowie
► kadra zarządzająca wyższego i średniego szczebla

Program szkolenia:

Blok wstępny
• Przedstawienie trenera i tematu szkolenia
• Integracja
• Prezentacja programu i celów szkolenia
• Kontrakt

OCENA PRACY
• Cele oceny
• Korzyści wynikające z oceny pracy
• Na czym polega system ocen?

ROZMOWA OCENIAJĄCA
• Funkcje rozmowy oceniającej
• Techniki prowadzenia rozmowy oceniającej
• Zasady i kryteria oceny (odwoływanie się do faktów, zasada jasności kryteriów oceny)

PRZYGOTOWANIE DO ROZMOWY OCENIAJĄCEJ
• Przygotowanie pracownika do spotkania oceniającego pracę
• Zbieranie informacji i argumentów
• Przygotowanie do przekazywania trudnych informacji

FEEDBECK PODCZAS ROZMOWY OCENIAJĄCEJ
• Czym jest informacja zwrotna?
• Cele udzielania feedbecku
• Kiedy informacja zwrotna jest efektywna i skuteczna?
• Korzyści wynikające z udzielania feedbecku
• Feedbeck podczas rozmowy oceniającej
• Udzielanie pochwał- kiedy i za co chwalić?- zasady i model udzielania pochwał
• Korygowanie zachowań- kiedy i w jaki sposób korygować zachowanie?- zasady i model korygowania zachowań

ROZMOWA OCENIAJĄCA- STRUKTURA ROZMOWY ORAZ ZASADY O KTÓRYCH WARTO PAMIĘTAĆ
• Zasady dobrej komunikacji podczas rozmowy oceniającej (efektywne pytania, koncentracja, słuchanie na poziomie globalnym)
• Motywowanie podczas rozmowy oceniającej
• Cele biznesowe i rozwojowe
• Struktura rozmowy oceniającej

ROZMOWA OCENIAJĄCA- PLAN ROZWOJU (identyfikacja potrzeb rozwojowych i budowanie planu rozwoju)
• Ustalanie celów rozwojowych
• Ustalanie działań pozwalających zrealizować cele (model prowadzenia rozmowy mającej na celu ustalenie planu działań)
• Podsumowanie i zakończenie spotkania

TRUDNE SYTUACJE PODCZAS ROZMOWY OCENIAJĄCEJ
• Opór pracownika
• Agresywne zachowanie

EWALUACJA
• Podsumowanie – ankiety ewaluacyjne
• Zapowiedź follow up

Informacje o prelegentach:

Ewelina Zdzieszyńska

e-mail: ewelina.zdzieszynska@wstronerozwoju.com

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1250 - zł

Cena zawiera:

Autorskie materiały szkoleniowe, imienny certyfikat uczestnictwa, przerwy kawowe, konsultacje poszkoleniowe w okresie do 1 miesiąca po szkoleniu

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Wybierz najkorzystniejszy dla siebie rabat:

First minute - rabaty przyznawane za wcześniejsze zgłoszenie się na szkolenie
• Zgłoszenie, z co najmniej dwumiesięcznym wyprzedzeniem - 20% rabatu.
• Zgłoszenie, z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem - 10% rabatu.

Rabaty za zgłoszenie na szkolenie więcej niż jednej osoby:
2 osoba 10%
3 osoba 15%
4 osoby i więcej 20%

Dla grupy do 12 osób 6700zł (Badanie potrzeb grupy Gratis, ćwiczenia dostosowane do potrzeb)

Szkolenie, kurs: Jak prowadzić rozmowy oceniające i udzielać informacji zwrotnych?