Konferencja: Zaawansowany trening sprzedażowy – sposoby efektywnej sprzedaży, psychologia sprzedaży, sprzedaż perswazyjna.

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: http://www.szkolenia.eventis.pl//konferencja/zaawansowany-trening-sprzedazowy-sposoby-efektywnej-sprzedazy-psychologia-sprzedazy-sprzedaz-perswazyjna-55607-id47187

Informacje o konferencji

Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Konferencje i Kongresy

Opis konferencji

Informacje podstawowe o konferencji:

Cele szkolenia, czyli zamierzamy:
- rozwinąć umiejętności sprzedażowe uczestników naszego warsztatu poprzez praktyczne zadania wdrożeniowe pozwalające na aktywne wypracowanie zdobytej wiedzy
- przedstawić postawy i nawyki sprzedażowe oraz sposoby zarządzania nimi, pozwalające na osiąganie wysokich wyników sprzedażowych
- przedstawić psychologiczne aspekty prowadzenia działań sprzedażowych oraz perswazyjne metody sprzedaży
- przedstawić etapy prawidłowo przeprowadzonej rozmowy handlowej
- przedstawić i omówić czynniki wpływające na decyzje zakupowe

Korzyści, czyli otrzymują Państwo:
- diagnozę własnego stylu sprzedażowego
- praktyczne umiejętności przeprowadzania rozmów handlowych z uwzględnieniem aspektów psychologicznych
- wiedzę pozwalającą na skuteczne wykorzystanie perswazji i manipulacji w kontaktach biznesowych
- intensywny trening umiejętności sprzedażowych
- metody pozwalające na poprawę komunikacji z klientami oraz zwiększenie wyników
- techniki rozpoznawania oczekiwań i potrzeb klientów

Konferencja skierowana jest do:

Grupa docelowa:
- Przedstawiciele Handlowi, Key Account Menedżerzy
- sprzedawcy i wszyscy pozostali pracownicy działów marketingu i sprzedaży, których codzienna praca wiążę się z zagadnieniami sprzedażowymi
- Kadra kierownicza i menedżerowie działów sprzedaży
- wszystkie pozostałe osoby, które chcą podwyższyć swoje wyniki sprzedażowe

Program konferencji:

Program szkolenia:

Moduł 1. Wprowadzenie do warsztatów szkoleniowych.
Przedstawienie uczestników i trenera.
Zapoznanie z zagadnieniami objętymi szkoleniem.

Moduł 2. Wstęp do tematu: Rozmowa handlowa – spotkanie z klientem.
I. Przygotowanie do rozmowy.
Co należy przygotować przed rozmową handlową?
Cele i metody wyznaczania celów.

II. Pierwsze spotkanie i otwarcie rozmowy.
Pierwsze wrażenie.
Prezentacja.

III. Definiowanie potrzeb.
Aktywne słuchanie, komunikacja w trakcie rozmowy.
Parafraza.
Metoda „lejka”.
Rozpoznawanie potrzeb.
Pytania w badaniu potrzeb klienta dostosowane do specyfiki branży

IV. Prezentacja oferty.
Metody prezentacji ceny.
Dobór argumentów w zależności od typu klienta, specyfika branży – najlepsze argumenty.
Język korzyści – jak przełożyć cechy na korzyści?
Cross selling i up selling – jak wykorzystać w procesie sprzedaży?

Moduł 3. Perswazja.
V. Perswazja i manipulacja w kontaktach biznesowych.
Dlaczego ludzie manipulują innymi ludźmi?
Jak definiujemy perswazje i manipulacje?
Emocje jako element perswazji.
Skuteczne ustalanie celów w kontekście wywierania wpływu.
Dlaczego ulegamy manipulacjom?
Świadomość podlegania wpływom, świadomość działania w manipulacjach - interesy i zamierzony rezultat.

VI. Reguły wywierania wpływu społecznego, budowania relacji.
Reguły wywierania wpływu.
Efekt pierwszego wrażenia i wywieranie wpływy komunikacją niewerbalną.
Techniki ingracjacyjne, jako element wywierania wpływu i manipulacji.

VII. Techniki i reguły wywierania wpływu i perswazji.
Wykorzystanie reguł wywierania wpływu w stosowanych technikach perswazyjnych.

VIII. Metody i techniki obrony przed manipulacją i perswazją.
Świadomość własnych celów.
Świadomość swoich słabych i silnych stron.
Świadomość wpływu emocji w technikach asertywnych – kontrola emocjonalna.

IX. Język perswazji - werbalna komunikacja perswazyjna.
Istota komunikacji, jako elementu wywierania wpływu
Komunikaty perswazyjne i obrona przed nimi
Skuteczność komunikacji perswazyjnej

X. Asertywna postawa w radzeniu sobie z manipulacjami:
Postawa asertywna, jako obrona przed manipulacją
Komplementy
Reagowanie na krytykę
Techniki odmawiania
Komunikat Ja i informacja zwrotna

Moduł 4. Model sprzedaży perswazyjnej.
XI. Neurologiczne aspekty podejmowania decyzji zakupowych
Emocje w sprzedaży – kiedy racjonalne argumenty sprzedażowe nie wystarczają?
Jak twoje emocje i nastawienia wpływają na zamknięcie sprzedaży?
Stereotypy sprzedawcy - jak budować własny wizerunek?
Zasady wpływu społecznego i ich wpływ na sprzedaż.

XII. Metaprogramy - preferowane sposoby myślenia twojego klienta.
Metody określania swojego preferowany sposób przetwarzania informacji.
Modele językowe identyfikujące metaprogramy klientów.
Sugestie komunikacyjne w kontakcie z klientem.

XIII. Komunikacja perswazyjna- model PSF
"Kontrakt psychologiczny" w sprzedaży-sztuka budowania trwałych zasad współpracy
W jaki sposób pobudzać myślenie klienta o jego potrzebach?
Truizmy i pytania - techniki, metody, zagrożenia.
Jak i kiedy składać propozycje zakupowe?
Kroki w sprzedaży, których nie może zabraknąć.
Jak budować swoje nastawienie w sprzedaży?

XIV. Zwiększanie własnej efektywności w oparciu o model Diltsa.
Definiowanie własnych kompetencji i przekonań
Definiowanie klientów zgodnie z modelem.
Planowanie zmian.

Moduł 5. Zakończenie warsztatów szkoleniowych.
Podsumowanie najistotniejszych elementów warsztatów.
Pytania uczestników.


Chcielibyśmy, aby podczas prowadzenia warsztatów nasi eksperci uwzględniali potrzeby każdego Uczestnika zajęć. Dlatego przed terminem realizacji szkolenia skontaktujemy się z każdym Uczestnikiem, który zdecyduje się na współpracę z nami, w celu uzyskania wiedzy o jego oczekiwaniach wobec szkolenia oraz umiejętnościach i doświadczeniach, jakimi dysponuje.

Metody szkoleniowe:
Proponowane szkolenie prowadzone jest w formie warsztatów praktycznych wzbogaconych o liczne ćwiczenia i analizy, pracę indywidualną i w małych grupach, studium przypadków, symulacje i miniwykłady. Wybrane przez nas metody pozwalają zaangażować uczestników i znacząco podwyższyć efektywność szkolenia. Uczestnicy są dla nas aktywnymi partnerami w procesie realizowania programu szkolenia, uwzględniamy wiedzę i doświadczenia jakie wnoszą, angażujemy ich całkowicie w proces edukacji.

Koszt szkolenia:

1200.00 zł netto (+23% VAT)
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.


Cena uwzględnia:
- uczestnictwo w szkoleniu o kameralnej grupie szkoleniowej – do 15 osób,
- imienny certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia,
- materiały dla każdego z uczestników: dydaktyczne i ćwiczeniowe oraz materiały do notowania,
- dwie przerwy kawowe i lunch w każdym dniu szkolenia
- profesjonalną realizację szkolenia prowadzonego przez specjalistę
- kompleksową obsługę szkolenia i opiekę na każdym z jego etapów.

Naszym klientom oferujemy możliwość dokonania rezerwacji noclegu w tym samym hotelu, w którym odbywa się nasze szkolenie. Cena szkolenia nie uwzględnia noclegów.

Warunki uczestnictwa w szkoleniu:
W celu zgłoszenia chęci uczestnictwa w szkoleniu zachęcamy do wypełnienia zamieszczonego poniżej formularza i przesłanie mailem na adres: otwarte@abilit.pl bądź za pośrednictwem faksu pod numerem (61) 41 52 651. Po otrzymaniu wypełnionego zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem w celu potwierdzenia zgodności przesłanych informacji. Prosimy również o zapoznanie się z warunkami uczestnictwa w szkoleniach organizowanych przez naszą firmę.

Zachęcamy również do skorzystania z oferty naszych szkoleń zamkniętych. Powyższy program realizujemy również w formie szkolenia wewnętrznego, dopasowanego do Państwa potrzeb i oczekiwań.

Abilit Szkolenia i Doradztwo - sprawdź, co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić:
tel: (61) 41 52 650
kom: 509 161 316
fax: (61) 41 52 651
www.abilit.pl
mail: otwarte@abilit.pl
gadu gadu: 48923654
skype: Abilit_szkolenia
www.szkoleniaidoradztwo.pl

Informacje o prelegentach:

Ekspert prowadzący:
Ekspert Abilit Szkolenia i Doradztwo. Trener i konsultant biznesowy, doradca, akredytowany coach wspomagający menedżerów i handlowców. Pomaga ludziom osiągać sukcesy i realizować cele poprzez szkolenia i coaching. Doświadczenia trenerskie zbiera od wielu lat. Przygotowując i prowadząc szkolenia opiera się na swoim doświadczeniu życiowym, wieloletnim doświadczeniu w zarządzaniu zespołami czy przedsiębiorstwami, kilkudziesięcioletnim doświadczeniu biznesowym i sprzedażowym w branży farmaceutycznej, FMCG czy usługowej.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1200,00 - zł netto

Cena zawiera:

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw. Cena uwzględnia - uczestnictwo w szkoleniu o kameralnej grupie szkoleniowej – do 15 osób, - materiały dla każdego z uczestników: podręcznik, skrypt, materiały ćwiczeniowe oraz materiały do notowania, - dwie przerwy kawowe i lunch w każdym dniu szkolenia - imienny certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia, - profesjonalną realizację szkolenia prowadzonego przez specjalistę, - kompleksową obsługę szkolenia i opiekę na każdym z jego etapów.

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Warunki uczestnictwa w szkoleniu:
W celu zgłoszenia chęci uczestnictwa w szkoleniu zachęcamy do wypełnienia zamieszczonego poniżej formularza i przesłanie mailem na adres: otwarte@abilit.pl bądź za pośrednictwem faksu pod numerem (61) 41 52 651. Po otrzymaniu wypełnionego zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem w celu potwierdzenia zgodności przesłanych informacji. Prosimy również o zapoznanie się z warunkami uczestnictwa w szkoleniach organizowanych przez naszą firmę.

Szkolenie, kurs: Zaawansowany trening sprzedażowy – sposoby efektywnej sprzedaży, psychologia sprzedaży, sprzedaż perswazyjna.


Newsletter