Konferencja: Profesjonalna Sekretarka / Asystentka – sprawna administracja i organizacja pracy biura.

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: http://www.szkolenia.eventis.pl//konferencja/profesjonalna-sekretarka--asystentka-sprawna-administracja-i-organizacja-pracy-biura-55612-id47187

Informacje o konferencji

Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Konferencje i Kongresy

Opis konferencji

Informacje podstawowe o konferencji:

Cele szkolenia, czyli zamierzamy:

- usystematyzować zakres wiadomości dotyczący zasad organizacji biura i sekretariatu
- znacząco udoskonalić umiejętności planowania i organizowania dnia pracy szefa oraz swojego własnego zgodnie z prowadzonym terminarzem
- podnieść poziom profesjonalnej obsługi klienta w sekretariacie
- usystematyzować wiedzę o zasadach sprawnej komunikacji z przełożonymi i klientami
- zwiększyć skuteczność pracy Uczestników poprzez wypracowanie postawy asertywnej
- ukształtować umiejętności panowania nad emocjami i radzenia sobie z nadmiarem stresu
- ukształtować w Uczestnikach postawę pro biznesową
- zapoznać Uczestników z zasadami zawodowego savoir-vivre

Korzyści, czyli otrzymują Państwo:

W obszarze wiedzy i umiejętności:
- wiedza w zakresie zasad sprawnego prowadzenia sekretariatu
- umiejętność profesjonalnej obsługi klienta w biurze
- umiejętność efektywnej komunikacji z przełożonymi
- umiejętność radzenia sobie ze stresem, asertywnego komunikowania się
- umiejętność kreowania pozytywnego wizerunku siebie i firmy
Ponadto: Uczestnik uzyska informację zwrotną nt. prezentacji własnych zachowań oraz poziomu samooceny.

Konferencja skierowana jest do:

Grupa docelowa:

- osoby posiadające doświadczenie w pracy na stanowisku asystentki lub sekretarki pragnące rozszerzyć swoje dotychczasowe umiejętności zawodowe
- osoby zainteresowane podjęciem pracy w zawodzie

Program konferencji:

Program szkolenia:


Wstęp do warsztatu szkoleniowego



Moduł 1. Obsługa sekretariatu – systematyzacja pracy

Obieg informacji – instrukcja kancelaryjna

Korespondencja wychodząca i przychodząca – typy korespondencji, reguły zarządzania korespondencją

Zasady rejestracji pism (typy oznakowania, zastosowanie)

Zasady archiwizowania dokumentacji

Podział korespondencji biurowej

Zasady sporządzania pism

Prowadzenie terminarza – planowanie pracy

Reguły zarządzania czasem pracy

Techniki zarządzania czasem pracy

Rola sekretariatu w kształtowaniu wewnętrznego public relations – organizacja imprez firmowych



Moduł 2. Profesjonalna obsługa klienta

Obsługa klienta – podstawowe zasady

Obsługa klienta przez telefon – podstawowe zasady

Podstawy savoir-vivre

Obsługa sprzętu biurowego.



Moduł 3. Umiejętności interpersonalne i autoprezentacyjne

Kompetencje sekretarki – predyspozycje, cechy, kwalifikacje, wiedza, doświadczenie i postawa niezbędne w pracy na stanowisku sekretarki

Podstawy komunikacji interpersonalnej – model komunikacji biurowej, funkcje komunikacji

Asertywność w pracy sekretarki – prawa i zasady

Asertywna odmowa i krytyka

Typy klientów a forma komunikacji

Techniki radzenia sobie z klientem trudnym

Konflikty w pracy i sposoby ich rozwiązywania

Radzenie sobie ze stresem – symptomy sytuacji stresowej, konsekwencje stresu, techniki radzenia sobie ze stresem

Dbanie o wizerunek – zasady ubierania się, ubiór biurowy, podstawy makijażu (sztuka wizażu)


Podsumowanie warsztatów szkoleniowych.



Chcielibyśmy, aby podczas prowadzenia warsztatów nasi eksperci uwzględniali potrzeby każdego Uczestnika zajęć. Dlatego przed terminem realizacji szkolenia skontaktujemy się z każdym Uczestnikiem, który zdecyduje się na współpracę z nami, w celu uzyskania wiedzy o jego oczekiwaniach wobec szkolenia oraz umiejętnościach i doświadczeniach, jakimi dysponuje.

Metody szkoleniowe:

Proponowane szkolenie prowadzone jest w formie warsztatów praktycznych wzbogaconych o liczne ćwiczenia i analizy, pracę indywidualną i w małych grupach, studium przypadków, symulacje i miniwykłady. Wybrane przez nas metody pozwalają zaangażować uczestników i znacząco podwyższyć efektywność szkolenia. Uczestnicy są dla nas aktywnymi partnerami w procesie realizowania programu szkolenia, uwzględniamy wiedzę i doświadczenia jakie wnoszą, angażujemy ich całkowicie w proces edukacji.

Ekspert prowadzący:
Ekspert Abilit Szkolenia i Doradztwo.Trenerka i doradca biznesowy. Psycholog, certyfikowany doradca zawodowy i akredytowany trener EFS. Konsultantka i była dyrektor w renomowanych firmach szkoleniowo-doradczych.Od ponad 12 lat prowadzi szkolenia oraz realizuje usługi doradztwa zawodowego i personalnego. Projektant i wykonawca projektów szkoleniowo-doradczych w zakresie systemów rekrutacji i selekcji personelu, diagnozowania predyspozycji do pracy zawodowej, profilowania kompetencji personelu, wartościowania pracy oraz systemu ocen pracowniczych. Współautor Poradnika dla Pracodawców i Pracobiorców.

Koszt szkolenia:

1200.00 zł netto (+23% VAT)

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.


Cena uwzględnia:
- uczestnictwo w szkoleniu o kameralnej grupie szkoleniowej – do 15 osób,
- imienny certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia,
- materiały dla każdego z uczestników: dydaktyczne i ćwiczeniowe oraz materiały do notowania,
- dwie przerwy kawowe i lunch w każdym dniu szkolenia
- profesjonalną realizację szkolenia prowadzonego przez specjalistę
- kompleksową obsługę szkolenia i opiekę na każdym z jego etapów.

Naszym klientom oferujemy możliwość dokonania rezerwacji noclegu w tym samym hotelu, w którym odbywa się nasze szkolenie. Cena szkolenia nie uwzględnia noclegów.


Warunki uczestnictwa w szkoleniu:
W celu zgłoszenia chęci uczestnictwa w szkoleniu zachęcamy do wypełnienia zamieszczonego poniżej formularza i przesłanie mailem na adres: otwarte@abilit.pl bądź za pośrednictwem faksu pod numerem (61) 41 52 651. Po otrzymaniu wypełnionego zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem w celu potwierdzenia zgodności przesłanych informacji. Prosimy również o zapoznanie się z warunkami uczestnictwa w szkoleniach organizowanych przez naszą firmę.

Zachęcamy również do skorzystania z oferty naszych szkoleń zamkniętych. Stworzymy program szkoleniowy dopasowany do potrzeb i oczekiwań Twoich pracowników.

Sprawdź, co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić.


Abilit Szkolenia i Doradztwo

tel: (61) 41 52 650
kom: 509 161 316
fax: (61) 41 52 651
www.abilit.pl
mail: otwarte@abilit.pl
gadu gadu: 48923654
skype: Abilit_szkolenia
www.szkoleniaidoradztwo.pl

Informacje o prelegentach:

Ekspert prowadzący:
Ekspert Abilit Szkolenia i Doradztwo.Trenerka i doradca biznesowy. Psycholog, certyfikowany doradca zawodowy i akredytowany trener EFS. Konsultantka i była dyrektor w renomowanych firmach szkoleniowo-doradczych.Od ponad 12 lat prowadzi szkolenia oraz realizuje usługi doradztwa zawodowego i personalnego. Projektant i wykonawca projektów szkoleniowo-doradczych w zakresie systemów rekrutacji i selekcji personelu, diagnozowania predyspozycji do pracy zawodowej, profilowania kompetencji personelu, wartościowania pracy oraz systemu ocen pracowniczych. Współautor Poradnika dla Pracodawców i Pracobiorców.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1200 - zł netto

Cena zawiera:

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw. Cena uwzględnia - uczestnictwo w szkoleniu o kameralnej grupie szkoleniowej – do 15 osób, - materiały dla każdego z uczestników: podręcznik, skrypt, materiały ćwiczeniowe oraz materiały do notowania, - dwie przerwy kawowe i lunch w każdym dniu szkolenia - imienny certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia, - profesjonalną realizację szkolenia prowadzonego przez specjalistę, - kompleksową obsługę szkolenia i opiekę na każdym z jego etapów.

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Warunki uczestnictwa w szkoleniu:
W celu zgłoszenia chęci uczestnictwa w szkoleniu zachęcamy do wypełnienia zamieszczonego poniżej formularza i przesłanie mailem na adres: otwarte@abilit.pl bądź za pośrednictwem faksu pod numerem (61) 41 52 651. Po otrzymaniu wypełnionego zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem w celu potwierdzenia zgodności przesłanych informacji. Prosimy również o zapoznanie się z warunkami uczestnictwa w szkoleniach organizowanych przez naszą firmę.

Szkolenie, kurs: Profesjonalna Sekretarka / Asystentka – sprawna administracja i organizacja pracy biura.


Newsletter