Konferencja: Pozyskiwanie klientów online

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: http://www.szkolenia.eventis.pl//konferencja/pozyskiwanie-klientow-online-69699-id14964

Informacje o konferencji

  • Pozyskiwanie klientów online


    ID konferencji: 69699
    Kategoria: Konferencje i Kongresy
    Branża/temat: Marketing i PR
  • Adres konferencji:

    Atrium Centrum
    al. Jana Pawła II 27
    00-867 Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin konferencji:

    Data: 5-6.02.2018
    Godziny zajęć (czas trwania):
    10:00 - 17:00
  • Organizator konferencji:

    Akademia Marketingu ATRIUM
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Konferencje i Kongresy

Opis konferencji

Informacje podstawowe o konferencji:

JAK SKUTECZNIE ZDOBYĆ KLIENTÓW W INTERNECIE. KAMPANIE SPRZEDAŻOWE - OD STRATEGII DO REALIZACJI

Konferencja skierowana jest do:

- osób zajmujących się sprzedażą i promocją swoich usług w internecie

Program konferencji:

Dzień 1 Customer journey w praktyce – budowanie strategii i plan taktyczny w digital marketingu

1. Customer journey map w praktyce – jak identyfikować touchpointy i projektować ścieżkę zakupową klienta?

strategia STP – segmentacja, targetowanie i pozycjonowanie online w praktyce
w jakiś sposób identyfikować grupę docelową w sieci? – badania, narzędzia, praktyka
Segment vs Persona – jak zobrazować optymalnego odbiorcę?
Jak identyfikować punkty styku (touchpoints) dla wybranego produktu/usługi?
od płatnych przez własne po pozyskane - kanały komunikacji POEM w praktyce i ich rola w customer journey
Customer journey online – jak projektować mapę podróży klienta?
3 determinanty sukcesu w Customer Experience
Ćwiczenie praktyczne – planowanie customer journey dla wybranych branż krok po kroku

2. Strategia w digital marketingu – jak zaplanować działania w kanale online?

Ile wydawać i jak alokować budżet marketingowy w digital marketingu?
Formy i narzędzia w e-marketingu – jak dzielić budżet w zależności od skali budżetu?
Planowanie kampanii internetowej krok po kroku – od KPI i celów przez dobór formatów i mediów po mierniki sukcesu i modele rozliczeń
Kampanie typu branding i direct response – dobór formatów reklamy internetowej: od wizerunku do sprzedaży
jak planować powierzchnię reklamową w sieci? - kluczowe modele emisji i rozliczeń
Przegląd narzędzi reklamy internetowej od A do Z:
SEO w praktyce - jak optymalizować serwisy i pozyskiwać linki by zwiększać pozycje w Google?
Jak planować kampanie AdWords i re-marketingowe kierowane do biznesu?
E-mailingi i newslettery – jak projektować skuteczne kreacje wizerunkowo-sprzedażowe za pośrednictwem e-mail marketingu
Display, wideo i mobile – jak precyzyjnie docierać do TG? Od mediów do kreacji
Programmatic i RTB – jak przenieść kampanie wizerunkowo-zasięgowe na wyższy poziom?
Content marketing w pigułce– jak marketing treści zmienia model komunikacji z potencjalnymi i obecnym kientami?
Podstawy strategii social media w 5 kluczowych platformach (LinkedIn, blog, Facebook, Twitter, Slideshare) – między brandingiem a sprzedażą.
Pozostałe formy e-marketingu – ePR, sponsoring, viral marketing, digital influencers
jak wybrać i z kim współpracować przy projektach online? - agencje, wydawcy i domy mediowe: kryteria wyboru, brief, zasady współpracy i rozliczenia
Kampanie reklamowe z ograniczonym budżetem – możliwości i przykłady aktywności
Integracja kanałów online i offline w praktyce – case studies
Ćwiczenie praktyczne – projektowanie i ocena kreacji reklamowych

Dzień 2 Kampanie sprzedażowe i direct response krok po kroku - jak pozyskiwać klientów na produkty i usługi w internecie?

1. Planowanie kampanii sprzedażowych online – działania direct response i generowanie leadów w praktyce

Generowanie leadów od A do Z – czyli jak pozyskiwać kontakty handlowe w internecie?
Jak skłaniać potencjalnych klientów do pozostawienia danych teleadresowych wraz ze zgodą na kontakt handlowy i marketingowy?
Jak budować bazę odbiorców – e-mail, SMS, dane z social media?
Co to jest lead i jakie są jego rodzaje?
Lejek sprzedażowy – od rekordu/użytkownika do klienta. W jaki sposób „przepychać” użytkownika by uczynić z niego klienta?
Model generowanie leadów w sieci– które narzędzia są najskuteczniejsze w procesie pozyskiwania danych online?
Taktyki i skuteczne sposoby pozyskiwania leadów w ramach B2C i B2B – jakie narzędzia online zapewniają najwyższą konwersję?
dojrzewanie klienta, czyli lead nurturing w praktyce. Sprawdzone sposoby „pielęgnowania” kontaktów i „dorastania” do sprzedaży.
jak wykorzystać automation marketing do identyfikacji i pozyskiwania klientów? – segmentacja, scoring i dynamiczne treści
Performance marketing i afiliacja – jak wykorzystać potencjał partnerów by sprzedawali nasze usługi? Jak rozliczać się z partnerami i ile płacić?
Własne programy partnerskie (member gets member) online – czym motywować klientów by rekomendowali nasze usługi i produkty?
Ćwiczenie praktyczne – praktyczne sposoby pozyskiwania leadów sprzedażowych

2. WWW, która sprzedaje i skuteczne landing page od A do Z

Jak zaprojektować i zoptymalizować skuteczną stronę produktową?
jak projektować efektywne strony WWW zachęcające do pozostawienia danych kontaktowych?
Landing Page bez tajemnic – treść, layout, formularz od A do Z
strategiczny trójkąt sprzedażowej WWW – które elementy wpływają na wyższe konwersje i liczbę pozyskanych formularzy?
sprzedażowe sposoby komunikacji za pośrednictwem WWW – co jest skuteczne, a co tylko zabiera czas użytkownika?
Projektowanie formularza kontaktowego krok po kroku – najlepsze wzorce i typowe błędy
dlaczego użytkownicy kłamią przy wypełnianiu formularzy i które elementy pomijać?
wnioski internetowe i checkout w e-commerce – jak projektować by zwiększać konwersje (kroki, postęp, etykiety, bodźce, itp.)
Ćwiczenie praktyczne – WWW LP i formularze- projektowanie, ocena, analiza

3. Pomiar efektywności – jak mierzyć i optymalizować aktywność sprzedażową online?

monitoring i optymalizacja działań – co mierzyć i jak optymalizować działania pro-sprzedażowe w sieci?
jak interpretować dane w procesie lead generation?
Kalkulowanie kosztów w praktyce – od rekordu przez leada po klienta
Ile kosztuje użytkownik, potencjalny klient i faktyczna akcja online?

Informacje o prelegentach:

Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Od 1998 r. w branży internetowej. Jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode (www.ecode.pl) edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1590 - do ceny proszę doliczyć podatek VAT

Cena zawiera:

materiały szkoleniowe, lunch i przerwy kawowe

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Zgłoszenia przyjmowane są przez formularz dostępny na stronie www.szkoleniaatrium.pl

Szkolenie, kurs: Pozyskiwanie klientów online


Newsletter